Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Maxi φορέματα

Αλήθεια υπάρχει τίποτα πιο ωραίο από τα ανοιξιάτικα μακριά φορέματα; Γενικά έχω γίνει φαν των μάξι φορεμάτων και φουστών. Δεν με ξετρελαίνουν τα πολύ κοντά ρούχα, αρχικά γιατί είναι πολύ άβολα -ειδικά το καλοκαίρι που δεν παίζει να φορέσεις καλσόν- αλλά και γιατί τα θεωρώ επικίνδυνα αποκαλυπτικά - ένας αέρας να φυσήξει έχεις γίνει πρώτο θέμα στο δελτίο του σταρ. 

Κατάφερα λοιπόν να βρω φορέματα που ικανοποιούν και το γούστο μου αλλά σίγουρα και την τσέπη μου. Είναι πάντα καλό να έχεις επιλογές στην ντουλάπα σου. Μήπως μόνο εγώ αλλάζω ίσα και τέσσερις φορές πριν βγω; Απλά θέλω να είμαι σίγουρη πως αυτό που φοράω με κάνει να νιώθω άνετα και να μπορώ να το υποστηρίζω. Άλλωστε τα ρούχα τα φοράς δε σε φοράνε και μ' αυτή τη σκέψη πρέπει πάντα να ψάχνεις ρούχα. Στο κάτω κάτω επιλέγοντας το λάθος "κομμάτι" εσένα θα κάνει να φαίνεσαι άσχημα και να είσαι αντικείμενο κοροϊδίας. Άρα, γιατί να το κάνεις; Για να είσαι σαν τις "άλλες". Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου αλλά τα περισσότερα ρούχα που φτιάχνονται πλέον είναι για ανορεξικές. Εντάξει είπαμε να προσέχεις την διατροφή σου, το σώμα σου αλλά όχι και υπερβολές. Ίσα ίσα που το σωστό ντύσιμο μπορεί να σου κόψει και μερικά κιλάκια αν θες να το φας όλο το παγωτό σου στην τελική! Άνθρωποι είμαστε!

Επιστρέφω πάλι στο θέμα των φορεμάτων γιατί έχω την τάση να αλλάζω το θέμα. Βρήκα λοιπόν ένα online store, αρκετά γνωστό νομίζω, που έχει και πολύ καλές τιμές και πολύ λίγα έξοδα αποστολής. Επίσης, κάνει και ορισμένες φορές κάποιες προσφορές όπως δωρεάν έξοδα αποστολής για αγορά ρούχων πάνω από 50 ευρό. 

Διάλεξα κάποια από τα φορέματα που άρεσαν σ' εμένα πολύ. Γενικά μ αρέσει ν' αποφεύγω τα πολλά και έντονα χρώματα και σχήματα. Α! και μην ξεχάσω τα see-through που δεν καταλαβαίνουμε ότι πράγματι είναι και έχουμε "ατυχηματάκια". 










http://www.boohoo.com/new-in/serena-strappy-slinky-maxi-dress/invt/azz31134?cm_sp=Best%20Sellers-_-Category%20Page-_-azz31134

http://www.boohoo.com/new-in/talia-strappy-back-bagged-over-maxi-dress/invt/azz32153?cm_sp=Best%20Sellers-_-Category%20Page-_-azz32153

http://www.boohoo.com/dresses/lucy-strappy-cross-over-back-maxi-dress/invt/azz48380?cm_vc=We%20Think_Youll_Love-_-Product_Page-_-azz48380




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου