Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Thrift Shop Or What?



Kilo Shop Θησείο λοιπόν! Αλλιώς γνωστό και ως thrift shop που όλοι γνωρίζουμε μετά απ' το ομώνυμο τραγούδι του macklemore! Γενικά η τάση αυτή ξεκινάει απ' την Αμερική - πέφτω απ' τα σύννεφα - καμιά εικοσαετία πριν. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τείνει να επικρατήσει και όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες αποφασίζουν να ανοίξουν μαγαζί ας πούμε "αναπαλαιωμένων" ρούχων. 

Ένα από τα γνωστότερα και σίγουρα δοκιμασμένα μαγαζιά, είναι το kilo shop το οποίο βρίσκεται στην οδό Ερμού 120. Πιο κοντά θα φτάσεις απ' τον σταθμό του Θησείου αλλά και από το Μοναστηράκι η πρόσβαση είναι αρκετά εύκολη! Το μαγαζί αυτό για να πω κι εγώ την αλήθεια μου, το ανακάλυψα κανα χρόνο πριν όταν μια φίλη μου, μου ανακοίνωσε όλο χαρά ένα καινούργιο μαγαζί που η τιμή των ρούχων πάει με το ζύγι! Ναι καλά ακούσατε... το κάθε κομμάτι ανάλογα με το ύφασμά του έχει ένα χρωματιστό ταμπελάκι επάνω. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το τοποθετήσεις στις ειδικές ζυγαριές, να πατήσεις το  κουμπί με το χρώμα που ταιριάζει στο ρούχο και η τιμή εμφανίζεται μπροστά σου!

Εντάξει είμαι λίγο ενθουσιώδης αλλά πραγματικά δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο εδώ στην Ελλάδα. Έμενα με τις επεξηγήσεις που μου έδιναν οι φίλοι από την Αμερική. Τώρα όσο έχει να κάνει με τα ρούχα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να μείνεις δυσαρεστημένος. Έχει μια τεράστια γκάμα ρούχων τα οποία σίγουρα καλύπτουν όλα τα γούστα. Μπορείς να βρεις από γούνες, δερμάτινα, νυχτικά, πουλόβερ μέχρι και τζιν σορτσάκια, μαντήλια και τσάντες. 

Σίγουρα εκεί θα βρεις και κάποια κομμάτια λίγο πιο...αναχρονιστικά αλλά αυτό έλλειπε... thrift shop είναι! Μήπως είναι η ώρα όμως να πάρεις το 60's φόρεμά σου και να διοργανώσεις το theme party της χρονιάς; 

Στο μαγαζί αυτό βρήκα ότι έχει υπέροχα μαντήλια και καπέλα. Αγόρασα μαντήλια σε διάφορα χρώματα που μπορείς να τα τυλίξεις και να τ χρησιμοποιήσεις ως κορδέλα στα μαλλιά για ένα πιο..Rihanna στυλ ή απλά να τα φορέσεις στο λαιμό, ως ζώνη ή να τα δέσεις σε μια τσάντα για μια πιο καλοκαιρινή πινελιά. 

Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα μια επίσκεψη και είμαι σίγουρη ότι θα με θυμηθείς. Ειδικά τώρα που έρχεται καλοκαίρι και οι επιλογές σου επεκτείνονται θα έχεις να επιλέξεις από πολλά!!!
Καλά Ψώνια!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου